maanantai 29. lokakuuta 2012

Treenailua

Höpö höö! Niin toi ihminen aina mulle sanoo, kun alan innostua sen mielestä liikaa. Tänään mä taas etsin herkku-ihmisiä raunioilla, mä olen aika hyvä! Ehdin jopa leikkiä siinä ihmisten välissä, vaikka kuulema ei ole tarkoitus tehdä niin.
Mutta kun ne ihanat styroksinpalat kutsuu mua niin kovin!
Mun näyttelytkin lähestyy, mulle hankittiin näyttelyhihna! Se on tietysti punainen, punainen sopii hyvin mun turkkiin. Mulla on muuten punainen hälytysvalokin pannassa, olenkos kertonut siitä jo? Se loistaa pimeässä ja kaikki voi ihailla mua. Tai ainakin sitä valoa. Mä olen kovasti komentanut ihmisiä kiinnittämään huomiota muhun, mutta paremmin näyttää tehoavan toi hiljaa oleminen. Olisitte nähneet mitä ihanuuksia mä sain, kun odotin nätisti ja en haukkunut yhtään!
No mä kerron, mä sain kuivattua kanafilettä. NAM! Ihan mielettömän hyvää, alkaa melkein kuola valua tässä jo ajatellessakin sitä.
Oliskohan mulle tuolla kanaa...
/Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti