maanantai 5. marraskuuta 2012

Maailmanmatkailua



3.-4.11.2012 Tartto, Viro/Estonia

Erkkertin Blue Firecracker Exl 1, Ee Jun CAC, best male 2, BOS JUNIOR





Heissn vaan ja kuvassa näette palkintosaaliini Vironmaalta! Mä kovasti pussasin tuomaria ja näytin kaikki rakastettavat puoleni, että saan oikein kivat ruusukkeet! Harmi vaan, että tällä kertaa mä en saanu niitä riepotella. Elättelen toiveita, että ne joskus vielä lentää mun suuhun tuolta kaapista! Kyllä mä yritin napata ne, mutta ihmiset oli nopeampia.
Mulla oli tosi kiva reissu muutenkin, sain leikkiä mun siskon Hetan kanssa, ja me yövyttiin hotellissa! Kyllä mä muutaman kerran haukahdinkin, mutta olin aika kiltisti. Mä siis reissasin ilman mun omaa ihmistä, mutta Hetan ihmiset oli mukana ja piti minustakin hyvää huolta.

Ens viikonloppuna mä reissaan sitten Jyväskylään, taas sieltä haetaan ruusukkeita (saankohan mä niitä sitten riepotella?). Sinne tulee myös mun veli Sulo, ja tietysti siskoista Heta. Me edustetaan oikein hienosti yhdessä! 
Tulkaa moikkaamaan, mä saatan antaa pusuja. Sitten näätte!

/Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti