tiistai 1. toukokuuta 2012

Raunioilla 29.4.

Kuulkaas kaikki, tässä mä laitan vähän kuvia, oltiin sunnuntaina raunioilla. Se toiminta oli siis semmoista, että ihmisillä oli nameja, ja ne meni niiden kanssa piiloon. Sit meidän koirien piti vuorotellen etsiä ne kätköt!

Tässä ensin Moko haulla



Tämän kaverin nimen mä unohdin, mutta lisään sen myöhemmin kun muistan

lisäys: kyseessä on Niilo

Sitten oli vuorossa Hauli, Hauli ilmaisee namikät... siis ihmiset, rullalla!


Nami..siis ihmislöytöjen jälkeen sai aina leikkiä!

Tässä Dolly ja nami-ihminen


ja tässä Heili etsii



Tällä kaverilla oli kans rullailmaisu namikät.. ihmisille. Mut nimen mä unohdin!


Ja sitten olikin mun vuoro! En ymmärrä, miksi ihminen päästänyt mua heti namien perään..


Mutta kun mä sitten pääsin, mä lähdinkin vauhdilla!

Nami nami nami!


Ja sit mä kuulin, että siellä oli toinenkin nami-ihminen piilossa!


 Tistyesti löysin sen, ja palasin kertomaan siitä


... mutta mulle sanottiin, että sielle nami-ihmiselle jäi vielä nameja, joten menein hakemaan niitä!


Sitten mä pääsin vielä kiipeilemään lopuksi.

.. ja tietysti rapsutuksia!


Sitten mä menin autoon katselemaan, kun isommat koirat etsi vuorotellen nami-ihmisiä.

Oli tosi kiva päivä, ja mun ihminen sanoi, että me mennään toistekin! En malta odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti