lauantai 26. toukokuuta 2012

Mätsäreissä ja leikkitreffeillä

Mulla on tänään ollut toiminnantäyteinen päivä.

Ensin me käytiin mätsäreissä Juvanmalmilla, ja niinhän siinä kävi, että mä olin varsinainen voittaja! Olin isojen pentujen 2. paras, sain hienon ruusukkeen, mitä mä heti riepottelin, ja lisäksi puruluun ja herkkunameja. Olin tosi reipas, haukuin ja hypin ja pesin kaikkien naamat. Mitähän mun vielä pitäisi tehdä, että pääsisin 1. sijalle? No, mulla on puruluu! Välikö muulla.

Mätsäreiden jälkeen me tultiin kotiin, ja mun olis kuulema pitänyt nukkua. Mutta mä halusin huomiota! Vinguin ja vinguin, mutta ei ihminen leikkiny mun kanssa. Leikin sitten itsekseni sillä aikaa, kun ihminen haki kaupasta lisää herkkunameja meidän ulkoiluhetkiä varten.

Sitten lähdettiinkin taas! Autossa oli tosi kuuma, mä läähätin ja katselin maisemia. Me nähtiin kaksi hirveäkin! Niillä ei ollut sarvia ja ne juoksi pellolla Vihdintien vieressä. Luukissa siis käytiin, Sulo tuli sinne myös. Me painittiin ja vähän kinasteltiin, ja sitten painittiin lisää. Tunti me jaksettiin siellä telmiä, mutta sitten ihmiset sanoi että nyt riittää ja lähdetään. Siellä oli kuulema liikaa hyttysiä varjossa, ja liian kuuma auringossa.
No kuuma siellä oli, se myönnettäköön.
Oli meillä pojilla hauskaa! Viikon päästä sunnuntaina nähdään taas, samassa paikkaa. Vesipullot mukaan, ja ihmisille aurinkovoiteet! Kyllä mua janottikin, sain autolla sitten vettä. Mulla on sellanen hieno sininen matkavesipullo, mistä mä saan aina juoda.

Eipä tässä muuta! Nyt päiväunille. Jaksaa sitten illalla taas ulkona vipeltää.

/Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti