tiistai 8. toukokuuta 2012

Hau hau!

Löysin tällaisen hienon lelun.
 



Mä pääsin tänään aamulla metsälenkille, mutta tällä kertaa olin kokoajan hihnassa. Sen pienen metsän vieressä menee moottoritie, joten en päässyt vapaaksi etten vahingossa eksy siihen tielle. 

Toi ihminen odottaa kovasti, että mun hampaat vaihtuis, mutta ainuttakaan ei ole vielä lähtenyt. Mun ikenet on kyllä arat, sais jo vaihtua, että pääsisin sitten kokeilemaan niitä uusia hampaita! Ja puremaan kaikkea, nyt mä en kauheasti viitti purra. Ihmiset sanoo, että kyllä ne vaihtuu vielä, mutta mä en malttaisi odottaa. 

Mutta sitten kivoihin juttuihin! 
Mulle on tilattu kuulema uusia leluja ja ruokaa, mutta paketti ei ole vielä tullut. odotan sitä kovasti, varsinkin niitä leluja. Mun lelut käy aika vähiin, kun oon teurastanut ne kaikki, paitsi narulelut, ja yhden vinkun. Mä en oikein välitä niistä naruleluista.. Tulispa se paketti pian!

/Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti