tiistai 6. maaliskuuta 2012

Moi! Mä oo Roti.
Oon Australiankarjakoira, kohta 3kk vanha. Oon saanut jo ekat rokotukset, joten olen iso poika! Toi mun ihminenkin sanoo mulle välillä, että oon jo iso. Kyllä mua välillä vauvattaa vielä...
Mulla on hienoja leluja ja oma häkki, missä mä kotona nukun ja autossa matkustan. Valjaatkin mulla on, ja niissä on nimikyltti! Niin kaikki tietää sitten siitä, kuka mä olen.
Oon aika hurmuri, ja kova leikkimään. Kaikkien kanssa pitäis leikkiä, mutta ne ei aina kyllä halua leikkiä mun kanssa! Välillä ihmiset kieltää, sitä mä en ymmärrä, eikö tää maailma olekaan leikkimistä varten?
Mulla on täällä myös oma kissa. Se pomottaa mua, muta mä annan sen tehdä niin, kun mä oon sitä isompi. Se ei jostain syystä halua leikkiä mun kanssa, mä luulen että se on niin vanha ja tylsä, ettei se vaan jaksa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti