tiistai 27. maaliskuuta 2012

Korvapäivitystä 27.3.

Heissan taas, mä olen ollut ahkera korvien kasvattaja, ja tässä teille päivitystä.



 Sunnuntaina satoi vähän lisää lunta, mä tykkäsin! Käytiin lenkillä, ja löysin sieltä myös purtavaa.




Muutenkin oli tosi hauskaa, sai pyöriä puhtaassa lumessa! En oikeen ole ymmärtänyt, mihin se tuolta hupenee? Mutta yks kiva juttu kyllä on, ettei enää ole tarvinnut takkia. Ihmiset vieläkin kääriytyy kaikkiin ihme härveleihin, vaikka mä yritän sanoa, ettei tarvi. Melkein joka päivä yritän viedä mun ihmiseltä kaulaliinaa, mutta aina se kieltää ja ottaa sen multa pois.

Ihmiset sanoo, että mun pitäis opetella seisomaan. Ollaan kuulema menossa näyttelyyn, ja pitäis seisoa rauhallisesti paikallaan ja olla nätti. Mutta en mä halua! Oon tämmöinen rasavilli, ja leikkiminen on paljon hauskempaa.
Kuulema ison pojan pitäis jo osata hetkeksi rauhoittua, ja osaanhan mä, nukkuessa mä olen tosi rauhallinen. Vaikka välilä nään kyllä vauhdikkaita unia, ja sit mennään!
Niin, mun piti vielä kertoa ihmisen pyynnöstä, että mä painan jo 12 kiloa. Ja perjantaina mä pääsen sinne hauskaan paikkaan, missä saa rokotuksia! Rokotuksethan on siis vaan toinen sana herkuille. Viimeksi siellä oli kuivattua ankkaa, mitähän perjantaina? Mä odotan sitä kovasti!

Mutta nyt mä menen kyllä nukkumaan. Otan vinkun viereen ja ehkä vähän leikin sillä ensin.

/Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti