perjantai 30. maaliskuuta 2012

Eläinlääkärillä 30.3.

Vautsi vau, tiedättekö mitä, mä sain tänään taas rokotuksia eli herkkuja, niinkun kaikki muistaa. Lisäks mut nostettiin pöydälle, se oli jännää! Yletyin paljon paremmin antamaan naamapesuja!
Kotona mä en kyllä saa mennä pöydälle laisinkaan...

Ell sanoi, ettei mun toinen pallukka löytynyt vieläkään. Mä en taas oikeen tajunnut mitä se höpisee; vaikka mä kuinka tutkin, en mä löydä itsestäni mitään pallukoita. Mutta vesipyssy mulla on! Jos ette tiedä, niin se on siis pissaamista varten.
Ihmiset kovasti odottaa mun pallukkaa ilmestyväksi, niin kai mäkin sitten alan sitä odottaa. On mulla kuulema yks, mutta mä vaan ihmettelen, että missä! Taitaa olla jotain hometta noiden ihmisten korvissa, kun ne sellasta luulee. Mutta odotetaan nyt, niin ihmiset on mielissään.

Mä yritin tänään myös leikkiä kissan kanssa, mutta se löi mua tassulla kuonoon ja sähisi. Mä kovasti edelleen yritän opettaa sitä haukkumaan, mutta se ei oikein tunnu yhteistyökykyiseltä.
Uskon silti vahvasti, että kyllä se vielä oppii!

Mutta nuuhkimisiin, mä menen leikkimään mun kongilla!

/Roti




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti