sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Erkkari 9.6.2012

Olin eilen erkkarissa Orimattilassa. Oon jo iso poika, ja lähdin reissuun ilman mun omaa ihmistä! Se jäi kotiin sen räkätaudin takia. Mutta mä pääsin veljeni Sulon ihmisten kyydillä.
Mä annoin tuomarille taas naamapesun! Ja sen vastineeksi sinisen ruusukkeen ja 2. sijan. Oon mä hieno! Sulo pääsi 1. sijalle, onnea Sulolle!
Jotain keksejäkin mä sain pussillisen palkinnoksi, ja karjiskortteja. Täytyy varmaan maistaa niitä keksejä kohta! Vielä en ole ehtinyt, oon nakerrellut puruluita. Ensimmäinen kortti kirjoitettiin jo.

Kuvia näyttelystä ei tullut, mutta niitä kai tulee karjisyhdistyksen sivuille katsottavaksi jossain vaiheessa jonkun ottamana.

Mä yritän saada ton mun toipuvan ihmisen ottamaan enemmän taas kuvia, meillä ei ole vähään aikaan ollut kameraa ulkona mukana.

t. Roti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti